AKTUALNOŚCI

ZADANIE I (Część 1)

Ruch na nowo otwartym odcinku Zadania I odbywa się bez przeszkód

czytaj więcej ...

ZADANIE IIA (Część 2a)

Stan na 29.07.2011.

W minionym okresie sprawozdawczym zaawansowanie robót przedstawia się następująco...

czytaj więcej ...

ZADANIE IIB (Część 2)

Stan na 22.07.2011.

W minionym okresie sprawozdawczym prowadzono następujące prace...

czytaj więcej ...

ZADANIE I (Część 1)

Ruch na nowo otwartym odcinku Zadania I odbywa się bez przeszkód

     wiadomości archiwalne.      Do góry.

ZADANIE IIA (Część 2a)

Budowa mostu przez rzekę Odrę wraz z estakadami dojazdowymi na odcinku od km 18+174 do km 19+960 w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A-8


Fot. Widok z boku.


Fot. Widok z góry.

Stan na 29.07.2011.


Fot. 1 Most główny M2-tuż przed rozpoczęciem robót przygotowawczych 25.06.2008.

Fot. 2 Most główny M2-faza robót wykończeniowych 28.07.2011.


Fot. 3

W związku z zakończeniem pełnienia przez nas funkcji Inżyniera na Kontrakcie informujemy, że z dniem 29.07.2011r. przestaje działać prowadzona przez nas strona internetowa inwestycji.

Dziękujemy za wykazane zainteresowanie oraz cenne komentarze dotyczące informacji i zdjęć umieszczanych przez nas na stronie od 20.05.2008r. (jak ten czas leci… 20 lipca upłynęły 3 lata i 2 miesiące).

Zostawiamy naszemu następcy, który będzie pełnić obowiązki Inżyniera na Kontrakcie w wyniku przetargu nieograniczonego na kontynuację nadzoru, praktycznie wybudowany most wantowy przez Odrę wraz z estakadami dojazdowymi. Zabrakło nam zaledwie 3-4 tygodni do zakończenia wszystkich robót objętych kontraktem.

Do zakończenia inwestycji pozostały jedynie, kontynuowane aktualnie, roboty związane z montażem barier , ekranów ochronnych , oświetleniem mostu oraz roboty nawierzchniowe.

Łza się kręci, włożyliśmy dużo serca i wysiłku, żeby nasz - wrocławian most był piękny nie tylko na wizualizacjach.

     wiadomości archiwalne.      Do góry.

ZADANIE IIB (Część 2)

Stan na 22.07.2011.

W minionym okresie sprawozdawczym prowadzono następujące prace:

Roboty drogowe:

Wykonano:

  • Podbudowa z kruszywa łamanego: ul. Płaska, Miętowa – Ostowa północna, nowa ul. Meliorancka
  • Oznakowanie poziome: km 20+000 - 22+200
  • Humusowanie terenów płaskich: pod obiektami WA 19, WA 22A, WA 25.2, MA 26
  • Montaż barier energochłonnych: km 20+000 – 20+500


Fot. 1 Obiekt WA 19 pomalowane gzymsy w pasie rozdziału N-S.

Fot. 2 Obiekt WA 20 N-S humusowanie terenu i potok Toczek N-S.

Fot. 3 Obiekt WA 22A humusowanie terenu E-W.

Fot. 4 Obiekt WA 22A nad polderami S-N.

Fot. 5 Obiekt WA 22A nad polderami S-N.

Fot. 6 Obiekt WA 22A nad polderami S-N.

Fot. 7 Rów Toczek km 16+850 S-N.

Fot. 8 Brama na zjeździe awaryjnym nr 1 strona prawa E-W.

Fot. 9 Rów skarpowy, schody ewakuacyjne km 17+900 S-N.

Fot. 10 Furtka ewakuacyjna km 20+100 E-W.

Fot. 11 Schody ewakuacyjne km 20+100 S-N.

Fot. 12 Montaż barier energochłonnych km 20+100 W-E.

Fot. 13 Dokumentacja EGISu w biurze na ul. Kępinskiej

Fot. 14 Dokumentacja EGISu w biurze na ul. Kępinskiej

Fot. 15 Sekretarka Ania za biurkiem przy dziennej porcji dokumentów

Fot. 16 Ola i Ania w sekretariacie

Fot. 17 Geodeta Władek- autor zdjęć na stronę na tle obiektu WA 22A S-N.

Fot. 18 TEAM NADZORU przed obiektem KZ-B

 

     wiadomości archiwalne.      Do góry.